text.skipToContent text.skipToNavigation

Kontakta oss på Sundsvalls Stål

Våra öppettider är måndag-torsdag: 07:00-16:00 samt fredag: 07:00-14:00.
Lunchstängt: 12:00-12:40

Hur kan vi hjälpa dig?

Vi finns på plats för att hjälpa dig med stort som smått:

  • Har du frågor om vårt sortiment?
  • Undrar du över våra leveranstider?
  • Behöver du hjälp med vår e-handel?
  • Om du vill börja handla hos oss ansöker du om kundkonto här

Ring oss på 060-700 45 50 eller skicka ett mail till order@sundsvallsstal.se

Vilka jobbar här?

Madelene Sjöholm
Säljare
Tel: 060-70 04 553
madelene.sjoholm@sundsvallsstal.se
Jörgen Nordlander
Säljare/platsansvarig
Tel: 060-70 04 552
jorgen.nordlander@sundsvallsstal.se

Vanliga frågor och svar

Produkt/leveransfrågor

Hur skapar jag ett webbkonto hos Sundsvalls Stål?

Om du redan är kund till Sundsvalls Stål kan du börja använda vår kundportal när du fått dina inloggningsuppgifter. För att få dina inloggningsuppgifter behöver du ansöka om det här. Efter att du skickat in din ansökan, skickar vi dig uppgifterna inom ett par dagar.

Jag har frågor om min leverans från Sundsvalls Stål. Var vänder jag mig då?

För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport. Då skickas din fråga direkt till din personliga säljkontakt. Alternativt så kontaktar du oss mail eller telefon så hjälper vi dig.

Kan jag hämta mitt material själv på ert lager?

Du är välkommen att hämta ditt material på vårt lokala lager i Sundsvall. Har vi beställt hem ett material till dig så kontaktar vi dig när ditt material finns att hämta upp. Vårt lager är öppet måndag-torsdag: 07:00-16:00 samt fredag: 07:00-14:00.

Jag vill reklamera en produkt jag köpt från Sundsvalls Stål, hur gör jag?

Om du har ett konto i Sundsvalls Ståls kundportal, gå in i orderstatus, sök reda på din order och skapa därefter en avvikelserapport. Det underlättar om du skickar med en bild om det är en skada. Alternativt kontakta oss mail eller telefon så hjälper vi dig. Du kan också logga in i portalen, klicka på ditt namn och klicka på kontakta kundsupport.

Jag har frågor om en produkt, vem kontaktar jag?

För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport. Då skickas din fråga direkt till din personliga säljkontakt. Alternativt så kontaktar du oss via mail eller telefon så hjälper vi dig. 

Fakturafrågor

Var kan jag se min senaste faktura?

När du loggar in på Mina sidor finner du orderstatus i menyn. Där kan du söka på, ordernummer, mitt ordernummer och datum. På varje order kan du välja att ladda hem faktura genom att klicka på dokument. Har du som befintlig kund inget login till vår kundportal, kan du ansöka om det alternativt kontakta oss via mail eller telefon så hjälper vi dig.

Vart vänder jag mig med fakturafrågor?

Kontakta oss via mail eller telefon så hjälper vi dig. För dig med konto i kundportalen kan du klicka på ditt namn och sedan klicka på kontakta kundsupport.

Jag behöver en fakturakopia, hur gör jag?

Om du är inloggad, kan du söka på fakturor under orderstatus. Om du inte är inloggad kan du automatiskt ansöka om det här. Skriv in ditt fakturanummer så skickar vi automatiskt fakturakopia till fakturamottagarens e-postadress.

Hitta till oss

Montörvägen 7
853 50 Sundsvall
Telefon: 060-700 45 50

Stäng Snabborder
Stäng Bearbetningsalternativ

Välj kapningstyp

Notera: Pris för kapning och ytbehandling tillkommer i varukorgen.
Stäng Leveransalternativ
Dagens datum Valt lev. datum Tillgängligt lev. datum

Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Det glädjer oss att du vill bli kund hos oss. För att du som företagskund ska kunna handla av oss behöver du ansöka om ett kundkonto.

Ansök om kundkonto

*Notera att vi enbart säljer till företagskunder, tyvärr ej till privatpersoner. Ansökningar utan organisationsnummer kommer ej att behandlas.